تشکیل اولین جلسه شورای برنامه ریزی یادواره شهداء شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج مهریز

به گزارش خبرنگار یزد فردا "بنا بر اعلام روابط عمومی سپاه ناحیه ،اولین جلسه شورای برنامه ریزی یادواره شهداء شهرستان در سال همت مضاعف ، کار مضاعف در ناحیه مقاومت بسیج مهریز با حضور اعضاء تشکیل شد .
درابتدای جلسه سرهنگ اکبری فرماندهی سپاه ناحیه مهریز ضمن خیر مقدم و ارائه گزارش عملکرد سال 88 ستاد یادواره شهرستان اشاره ای به تلاش بیشتر در راستای ایثارگری ها و ارزشهای دفاع مقدس که نماد و افتخاری خو اهد بود برای نسلهای آینده داشتند . در ادامه مسئول سازمان حفظ و آثار و نشر دفاع مقدس جناب سرهنگ دهقانی پیرامون برنامه چشم انداز و اهداف عملیاتی برنامه های سال 89 سازمان حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس همراه با شرح وظایف شورای برنامه ریزی یادواره و طرح برگزاری کنگره و یادواره های شهداء داشتند . وی ستاد کنگره سرداران و 313 شهید شهرستان مهریز را پویا و فعال و از برترینهای استانی خواند و با اشاره به اهمیت کار اعضای ستاد خواستار جدیت و تلاش بیشتر شورای برنامه ریزی یادواره برای اجرای هر چه با شکوهتر برنامه ها شد.

لازم به ذکر است در حاشیه این جلسه امام جمعه شهرستان رمز ماندگاری شهداء را اخلاص وتقوی الهی دانست و دادن انگیزه و روح ، آبرو دادن ،دوام و مدامت به کار را برای کسانی که در این راستا تلاش می کنند را محورهای پیشنها دی درموضوع شهید و شهادت برشمردند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا